SPIE Building Solutions
“Dzięki nowemu rozwiązaniu przygotowanemu przez K3 System, nasze kluczowe systemy pracują wydajniej i bezpieczniej. Użytkownicy mogą szybciej wykonywać swoje obowiązki, a dział IT otrzymuje mniej zgłoszeń”.
Krzysztof Wawer, Dyrektor IT, SPIE Building Solutions Sp. z o.o.
SPIE Building Solutions zajmuje pozycję lidera na polskim rynku facility management. Spółka jest częścią Grupy SPIE i specjalizuje się w usługach multitechnicznych dla nieruchomości biurowych, logistycznych, przemysłowych i handlowych.
W odpowiedzi na dynamiczny rozwój i realizację nowych projektów, które wymagają kreowania kolejnych zasobów IT, Spółka zaplanował wdrożenie wydajnego i skalowalnego systemu informatycznego, który w pełni wspomoże jej aktualną działalność.
„Chcieliśmy stworzyć nowe środowisko typu klaster Hyper-v oparty o szybką macierz SSD. Rozwiązanie miało obsłużyć systemy bazodanowe”.
Krzysztof Wawer, Dyrektor IT, SPIE Building Solutions Sp. z o.o.
Kluczowym elementem nowego środowiska miała być szybka macierz, dzięki której firma mogłaby zwiększyć wydajność kluczowych systemów. Inżynierowie K3 System przygotowali propozycję modernizacji środowiska serwerowego w oparciu o macierz Netapp EF280 oraz dwa serwery Lenovo ThinkSystem SR570.
Zaproponowane rozwiązanie charakteryzowało się najlepszym stosunkiem jakości do ceny. Nowe środowisko wyróżniała też wysoka skalowalność, czyli możliwość rozbudowy całego rozwiązania oraz możliwość integracji z dotychczasową infrastrukturą.
„Najtrudniejsze w projekcie było wybranie odpowiedniego zestawu maszyn spośród wielu opcji dostępnych na rynku. De facto otrzymaliśmy środowisko szyte na miarę naszych realnych potrzeb. Dodatkowo nowe maszyny musiały działać jako jeden ekosystem. W całości zaufaliśmy rekomendacjom K3 System i uważam, że był to dobry wybór”.
Krzysztof Wawer, Dyrektor IT, SPIE Building Solutions Sp. z o.o.
Dzięki nowemu rozwiązaniu kluczowe systemy pracują obecnie niezawodnie i znacznie wydajniej. Użytkownicy mogą szybciej wykonywać swoje obowiązki, a dział IT ma mniej skarg i zgłoszeń.
„Owocne, wspólne działania z działem IT Klienta pozwoliły osiągnąć wyznaczone cele. Zaufanie w biznesie jest niezwykle ważną kwestią”.
Krzysztof Sołtys, Dział handlowy, K3 System Sp. z o.o.
Pobierz materiał case study (plik PDF)